fredag den 21. marts 2014

Nye strikkeopskrifter i webshoppen


I forbindelse med de to strikkeworkshops, jeg lavede sammen med Sofie, var hun så sød at lave de her smukke puder til mig. De står lige nu og pynter i min butik, men nu kan du også gøre hende kunsten efter.

Opskrifter på både den stribede pude i retstrik og på puderne i vendestrik er nu til salg på min webshop og i min butik. Begge puder er strikket i Hverdagsuld, og er nemme at gå til også for begyndere.

Til de runde puder i vendestrik skal du bruge 50 g. Hverdagsuld i hhv. tre eller fire farver, strikkepinde str. 3,5, en monteringspude ø40 cm, stof til bagsiden og en knap.

Til den stribede pude i retstrik skal du bruge 100 g. Hverdagsuld i bundfarven, og 50 g. i de to andre farver, strikkepinde i str. 3,5 og en monteringspude i 40 x 40 cm og stof til bagsiden.

Ha' en dejlig fredag :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er tosset med de runde puder... Og vendestrik skal altså snart prøve af!

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig fine puder, de runde i vendestrik kunne også laves med 1 trekant i hver farve, som changerer. Det vil også være flot.

    SvarSlet