fredag den 13. september 2013

Om produktudvikling

I får lige et lille fredags-smugkig på et eksperiment jeg er i gang med.

Det er mit nye øko-garn, Semilla. Jeg elsker simpelthen de farver. Og det er skønt at hækle i. Taler af erfaring, for har gjort det en del de sidste par dage. Både fordi jeg har haft den der kriblen i fingrene (I ved nok) - og fordi alternativet var at bogføre. Jeg burde have lidt dårlig samvittighed, men det her er jo ikke en rigtig overspringshandling....

Produktudvikling kan godt være lidt hårdt, for man er tit ude i mange iterationer før den er der. Men det her tror jeg bliver ganske godt!

Se alt det lækre garn lige her.

Skal du ud at promenere i det herlige efterårsvejr, så slå endelig vejen forbi butikken. Der er fredagsstemning og masser af kaffe på kanden :)

Ha' en dejlig weekend!

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud! Åh jeg håber snart turen går til Århus igen, kunne godt bruge lidt Yarnfreak-hygge...:D

    SvarSlet
  2. Avra, det ser ud til at blive et spændende hækleprojekt.
    Produktudvikling er da bestemt en lovlig overspringshandling, Camilla!
    Jeg skal helt sikkert afprøve dit nye Semilla-garn. Det ser noget så henrivende ud. Det bliver dog ikke lige i dag, jeg kommer forbi. Men det gør jeg, når der skal købes ind til næste projekt. ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg kender semilla, og giver dig ret i , at det er en skøn garn :o)

    SvarSlet
  4. Hei! Er det en eller fem i pakken på disse pompomsene http://yarnfreak.dk/tilbehoer/pels-pom-pomer-raev
    :-)

    SvarSlet
  5. Fine sager. Vi ses imorgen til hygge:-)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne farver! Tror vist snart jeg skal et smut forbi butikken ;-)

    SvarSlet
  7. This is so lovely, I saw it on Pinterest a few moments ago and simply fell in love with it! xxxx

    SvarSlet
  8. I found your post interesting to read and i want to say that this is a best post i have ever seen until now. Take a look at this article to Google Play Music Free Trial 30 Days 2021.

    SvarSlet