søndag den 19. maj 2013

Garnstafet - skal du med?


I weekenden 15. og 16. juni sker der noget spændende i Aarhus (og her taler vi ikke om Northside festival ;). Nej, det handler om garn! 

11 garnbutikker i Aarhus har sammen stablet arrangementet Garnstafet på benene. Både lørdag og søndag har alle butikker åbent fra 10-16, og alle steder finder du gode tilbud og spændende aktiviteter. 

Med et Garnstafet stempelkort til 50,- i hånden har du mulighed for at være med i lodtrækningen om lækre, lækre præmier. I hver butik du besøger, får du et stempel på dit kort og har du minimum 8 stempler deltager du i lodtrækningen om en stor hovedpræmie. Alle med blot ét stempel deltager i lodtrækningen om 10 mindre præmier.


Lørdag aften kl. 19-22. er der fælles strikkecafe på Hotel Scandic i Østergade. Bare mød op og strik og hækl sammen med en masse, der er lige så tossede med garn som du selv.  


Hos mig i Yarnfreak kommer der til at være rigtigt gode tilbud på bl.a. Zpagetti og andre udvalgte garner. Og det er altså kun i den fysiske butik, så hvis du ikke bor i Aarhus; send en stafet ;) 


Derudover er der selvfølgelig lyserøde hindbærsnitter og limonade - og fest! 

Jeg brygger også på en spændende konkurrence sammen med et dansk interiørfirma - og der er fiiine præmier på højkant. Men du skal selv have gang i hæklenålene. Meget mere om dette lige om lidt. 


Håber vi ses :) 


Er du blevet nysgerrig og har fået lyst til at læse mere om arrangementet, så kig med lige her

15 kommentarer:

  1. Ej, hvor lyder det FEDT! Jeg ville ønske, jeg boede i nærheden. Iiiih, altså geografi!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er brandærgerligt, det der med geografi! Men lov mig du slår på tråden næste gang du er i nærheden af Aarhus :)

      Slet
  2. Det lyder spændende, skal vist have samlet tøsepigerne, og en tur til Aarhus :)

    /Trine - kvalitid.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Åh, jeg har godt hørt om Garnstafetten og ville mægtig gerne være med.
    Desværre har jeg allerede andre planer, der forhindrer mig i at deltage.
    Forhåbentlig bliver det så stor en succes, at arrangementet bliver stablet på benene igen en anden gang, hvor jeg kan være med...

    Rigtig god fornøjelse med stafetten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor ærgerligt, Emilie. Måske sender du din mor i stedet? ;) Og ellers ses vi jo bare en anden gang :)

      Slet
  4. Ej, hvor er det en god ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror også det bliver godt!

      Slet
  5. Jeg er helt klar med, søndag er afsat sammen med en god veninde

    SvarSlet
  6. Fed idé.. Det kunne være man skulle tage en weekendtur til Aarhus..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg I skal gøre. Håber vi ses :)

      Slet
  7. Sikke en super ide. Det er da et herligt arrangement.
    Vi har barnedåb for Magnus om søndagen... Men gad vide om jeg kan nå et smut ind lørdag;-)
    Glæder mig til snart at komme forbi hos dig i den skønne butik igen:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jonna,
      Jeg har tænkt på dig. Det er jo ved at være længe siden. Håber fødsel gik godt - og at det er dejligt at være 3 :)
      Ku' være hyggeligt om du kiggede forbi lørdag. Men ingen stress! Du er jo altid velkommen til en kop kaffe :)

      Slet
  8. Ihhhh, hvor lyder det altså fedt!!!! Og lidt 'snyd' at os som bor i det sjællandske ikke kan få glæde af det gode tilbud. Kunne du ikke overveje at Webshop kunder også kunne få mulighed for at købe med den rabat i de dage?

    SvarSlet