tirsdag den 18. september 2012

Nyt i webshoppen: Noodles!

























Til alle jer der elsker Zpagetti og har savnet farver som gul og orange er der nu godt nyt!

Jeg har som supplement til Zpagetti taget et nyt mærke, Noodles, ind. Her er der mulighed for at købe nogle af de farver, som er umulige at få fat i hos Hoooked.

Køb både Zpagetti og Noodles lige her

I første omgang har jeg fået gule, orange, grønne og koral farver. En del er lagt på hjemmesiden, men der er utroligt mange nuancer, som er umulige at gengive. Så hvis du vil være helt sikker på at se dem alle, så kig gerne forbi og se dem live.

Da jeg er ved at drukne i garn og desuden har fri fra mit andet job, holder jeg i denne uge åbent i butikken både

TORSDAG og FREDAG fra 10.00-17.30 

På torsdag får jeg desuden Zpagetti i grønt (forhåbentlig i græsgrøn, lime, mint, æble etc.) samt lyslilla nuancer.

Håber vi ses :)

9 kommentarer:

  1. Det ser bare helt vildt lækkert ud, Camilla!

    SvarSlet
  2. Jubii! Lige hvad jeg står og mangler ... må helt sikkert se om jeg kan få mig snøvlet til Århus og få kigget i butikken ;-)

    SvarSlet
  3. Avra, det ser lækkert ud!
    Måske jeg snart skulle lege lidt med den store hæklenål igen...? :-)

    SvarSlet
  4. Mums det er nogle lækre farver!

    SvarSlet
  5. Det ser lækkert ud!!

    Ligner det zpagetti garn? Og passer det til samme str nål?

    SvarSlet
  6. det er ret spøjst at arbejde med, jeg har prøvet at lave et tæppe i oldemorlapper, for ikke at skulle sidde med det store tunge tæppe på en gang, du kan se det her: http://pudminiprodukt.blogspot.dk/2013/04/zpagetti-og-kdsovs.html

    SvarSlet