torsdag den 26. juli 2012

Om sol og sommerferieprojekter

Hvor heldig har man lov at være? At have 3 ugers ferie lige nu, hvor det er blevet sommer :)
Det er selvfølgelig en relativ størrelse, for med ferie mener jeg fri fra mine bijobs - ved siden af Yarnfreak.

Jeg har lavet lange lister med projekter og deadlines, men altså; nogen gange har man bare brug for at trække stikket og nyde at solen skinner! Jeg har dog stadig hæklet lidt, bl.a. en lille ting til bloggen i morgen.

Butikken holder, som sædvanlig, åbent fra 10.00-17.30 i morgen. Så kig forbi hvis du har brug for materialer til et nyt projekt. Det bliver snart hæklevejr igen - har jeg hørt :)


5 kommentarer:

  1. Alt vejr er håndarbejdsvejr. Spørgsmålet er bare om det skal være ude eller inde. God ferie.

    SvarSlet
  2. Jeg giver Ellen ret! Hæklerierne kan foregå både ude og inde ;)
    God ferie!
    Kh. Tina

    SvarSlet
  3. Kaffe og jordbærkage, så bliver det ikke bedre.

    Det er fint vejr til at hækle i altid. Jeg strikker sjal i tyndt uld p.t., og det går altså fint udenfor:)

    SvarSlet
  4. Ja det er skønt at holde fri for de bi-jobs der holder krea-jobbet gående... Det er vildt så meget man jan nå, og jeg er helt enig med Ellen, alt vejr er krea vejr. Jeg har strikket ude alle dag, og det har været SKØNT, er godt nok kun brun på en side af kroppen. ;-)

    SvarSlet
  5. hvor er det skønt med ferie - og så er du endda heldig med vejret.
    fortsat god ferie :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet