fredag den 13. januar 2012

Sylvester synes...

at der er en fed stemning hos Yarnfreak. Vi har indrettet hyggekrog i vindueskarmen, og den blev straks indviet.

Fredagen har været travl. Butikken har været fyldt med kunder - lidt familie og en god ven, der kom helt fra København for at besøge os. Så dejligt!

Og grundet travlhed må vi erkende, at vi ikke har fået lavet en opskrift eller noget andet lækkert til jer, selvom det er fredag... Håber vi kan tilgives!

Men vi har fundet en vinder af konkurrencen om den lille kanin. Vinderen blev kommentar nr. 17 - en anonym læser, der skrev:


Purple Rain, purple rain....
Den ville passe så fint på mit overtøj!
Nu er vi spændte på at se hvem, der gemmer sig bag den anonyme kommentar. Send os en mail på kontakt@yarnfreak.dk - så kommer der en lille kanin hoppende til dig!

Hav en dejlig weekend derude.

1 kommentar:

  1. det var min mening at skrive til Jer, at jeg virkelig synes at jeres butik pynter i gaden (bor liiige i nabolaget). det har jeg aldrig fået gjort, så hermed.. især ponponnerne i træet har jeg nydt at kigge på :)

    SvarSlet