fredag den 16. december 2011

Vi har en vinder!


























Hold da op, hvor var der mange dejlige kommentarer i vores giveaway fra sidste fredag! Der var 175, der havde skrevet, og de fleste havde jo lagt 2-3 lodder i puljen. Skrive, skrive, skrive. Klippe, klippe, klippe - og så trække en vinder.


Jane blev den heldige! Hun skrev:


Oh yeah!! Det er jo lige til mig og mine skøre hæklerier!
Jeg deltager naturligvis med 3 lodder, og ønsker jeg begge en LÆKKER jul samt et godt og lykkebringende nytår!

KRAM!


Et stort tillykke til dig, Jane. Du sender bare din adresse til os på mail, så skal vi sende den stooooore pakke garn hjem til dig. 


Der skal også lyde en stor TAK til alle, der var med. Vi er så glade for jeres positive og opmuntrende kommentarer, og selvom vi ikke kan give gevinster til alle, så håber vi, at alle nye (såvel som gamle) læsere vil kigge ind og benytte sig af de gratis mønstre, vi lægger her på bloggen - det er da også en slags gevinst, er det ikke?


God fredag!

4 kommentarer:

  1. Øv, øv - men STORT TILLYKKE til Jane:-)

    SvarSlet
  2. Jaaaaaaah, for dælen da! Hvor er jeg bare lykkens Pan-julefis! :-D KÆMPE kram til jer begge, og endnu engang glædelig jul!
    Knus fra Jane

    SvarSlet
  3. Pokkers! Nå, tillykke til Jane. :)

    SvarSlet